projekty unijne logo

 

 ULOTKA

Ulotka 1

Link do pobrania ulotki

 

BROSZURA

BROSZURA

Link do pobrania broszury

 

 

FILM KRÓTKOMETRAŻOWY 

 

 SPOT PROMOCYJNY 

  

 

REPORTAŻE 

 Zapraszamy do obejrzenia reportaży dotyczących projektu: 

  •  Reportaż nr 1

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł 

  • Reportaż nr 2

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł 

  • Reportaż nr 3

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł

  • Reportaż nr 4

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł 

  • Reportaż nr 5

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł 

  • Reportaż nr 6

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł 

  • Reportaż nr 7

 

♦ Kliknij, aby przeczytać artykuł 

 

 ARTYKUŁ W PUBLIKACJI KSIĄŻKOWEJ

Publikacja 1

 

Publikacja 2

 

ARTYKUŁY W PRASIE

  •  Artykuł nr 1:

Art projekt

 

 

  •  Artykuł nr 2:

 Art SUW

 

 

  • Artykuł nr 3:

  Art oczyszczalnia

 

 

  • Artykuł nr 4:

A 1

A 2

 

 

  •   Artykuł nr 5:

 Art SUW

 

 

  • Artykuł nr 6:

Art przepompownia

 

KONFERENCJE 

 Zapraszamy do obejrzenia konferencji dotyczących projektu: 

 

  •  Konferencja nr 1

 

  •  Konferencja nr 2

 

  • Konferencja nr 3

 

  • Konferencja nr 4

 

BIULETYNY INFORMACYJNE MIASTA I GMINY UDZROWISKOWEJ MUSZYNA

  

  • Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 60

Szanowni Państwo,

nowa publikacja naszego gminnego biuletynu jest dostępna. Tym razem głównym tematem są środki unijne na działania proekologiczne. Warto zajrzeć na stronę: Biuletyn pazdziernik.pdf (muszyna.pl)

Wszystkim naszym czytelnikom życzymy miłej lektury!

 

 

  •  Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 59

Szanowni Państwo,

miliony na ochronę środowiska. To nie żart! Tuż przed Świętami ukazał się numer gminnego czasopisma, w którym mowa o projekcie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i  Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”. Cyfrowe wydanie biuletynu można bezpłatnie pobrać pod adresem:  Biuletyn_59_grudzien2019.pdf (muszyna.pl)

 

 

  •  Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 58

Szanowni Państwo,

nowy egzemplarz biuletynu już jest dostępny! W tym numerze, znajdą Państwo informacje dotyczące pozyskanych środków unijnych dla gminy na przypadającą rocznicę członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Wspomniano także o funduszach unijnych  pozyskanych przez Spółkę. Więcej informacji pod adresem: DO DRUKU sierpień 2019.cdr (muszyna.pl)

 

 

  •  Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 57

Szanowni Państwo,

ukazał się kolejny, pięćdziesiąty siódmy numer biuletynu informacyjnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, datowany na kwiecień 2019 r.  Publikujemy w nim informacje o realizowanych inwestycjach, w tym dofinansowanych z Funduszu Spójności. Zapraszamy do lektury wersji elektronicznej:

DO DRUKU Kwiecień 2019.cdr (muszyna.pl)

 

 

  •  Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 56

Szanowni Państwo,

z przyjemnością oddajemy w Państwa ręce biuletyn Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w wersji elektronicznej, który jest dostępny pod adresem: http://muszyna.pl/mfiles/1939/28/0/z/Biuletyn-grudzien-2018-nr-56-net.pdf

Kwartalnik ten zawiera zarówno najważniejsze informacje dotyczące życia Gminy, ale również stanowi świadectwo przeprowadzonych zmian. Na jego stronach znajdziecie Państwo informację o podjętych i realizowanych zadaniach z zakresu Projektu.

 

 

  • Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 53

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że jest już dostępna kolejna publikacja, gdzie mogą Państwo zapoznać się z wpływem funduszy unijnych na rozwój Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Muszynie. Aby przybliżyć Państwu ten temat zapraszamy do zapoznania się z artykułem, który ukazał się w  łamach Biuletynu Informacyjnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, pod adresem: http://muszyna.pl/mfiles/1024/28/0/z/Biuletyn_53_2017.pdf

 

 

  • Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 52 

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do lektury publikacji na temat inwestycji realizowanych w Gminie.  W tym projektu realizowanego przez nasze przedsiębiorstwo. Artykuł opisujący inwestycję ukazał się w wydaniu nr 52 Biuletynu Informacyjnego Miasta i  Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. Zapraszamy do przeczytania artykułu pod adresem:http://muszyna.pl/mfiles/1939/28/0/z/biuletyn-informacyjny-52-sierpien-2017.pdf

 

 

  •  Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna nr 50 

Szanowni Państwo,

dnia 19 grudnia 2016 r. ukazał się Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. W tym numerze znajdą Państwo artykuł dotyczący projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – kanalizacyjnej na terenie Miasta i  Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zawarto w nim informacje na temat realizowanych inwestycji.http://www.muszyna.pl/pl/13641/170238/Grudniowe_wydanie_Biuletynu_Informacyjnego.html

Zapraszamy do lektury.

 

projekty unijne logo

 

PROJEKT: „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA”.

 

 

PODMIOTY GOSPODARCZE REALIZUJĄCE ZADANIA

 

 

  • Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Muszynie

Umowa zawarta z Konsorcjum Firm: SCHWANDER POLSKA - "OTECH" Sp. z o.o. - "ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO ŚWIERCZEK" Sp. z o.o.

Informujemy, że dnia 14 maja 2018 r. miało miejsce podpisanie umowy na wykonanie inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Muszynie.

Wykonawcą zadania będzie konsorcjum firm, w skład którego wchodzi Lider Konsorcjum: SCHWANDER POLSKA Sp. z o. o. Spółka Komandytowa z siedzibą Stadła 234, 33-386 Podegrodzie oraz Partner Konsorcjum: Przedsiębiorstwem Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "OTECH" Sp. z o.o. z siedzibą ul. Dukielska 83, 38-300 Gorlice oraz Partner Konsorcjum: "ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO ŚWIERCZEK" Sp. z o.o. z siedzibą Świniarsko 17, 33-395 Chełmiec

Jest to największe i najdroższe zadanie. Umowę z wykonawcą podpisano na kwotę niemal 29 mln złotych. Przewidywany termin zakończenia budowy wyznaczono na koniec marca 2020 r.

 

 

  • Remont i rozbudowa ujęć wody "Jasieńczyk" i "Szczawnik" oraz stacji uzdatniania wody "Jasieńczyk"

Umowy zawarte z firmą „NOWEL” Paweł Nowak.

W piątek, 14 grudnia, PGK sp. z o.o. w Muszynie podpisało kolejne umowy w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”. Umowy dotyczą robót budowlanych w zakresie remontu i rozbudowy ujęcia wody „Szczawnik” na kwotę 1 097 404,00 zł oraz ujęcia wody „Jasieńczyk” na kwotę 1 820 108,59 zł. Wykonawcą obydwu zadań będzie firma „NOWEL” Paweł Nowak.

Kolejna strategiczna inwestycja wchodzi w fazę realizacji. Podpisano umowę na rozbudowę stacji uzdatniania wody. Cała umowa opiewa na kwotę 9 897 441,00 zł i będzie zrealizowana przy wsparciu środków unijnych. Inwestycję wykonywać będzie również firma „NOWEL” Paweł Nowak, ul. Racławicka 4, 33-300 Nowy Sącz. Planowany termin zakończenia inwestycji przypada na marzec 2020. 

Dnia 04.10.2019 r. podpisano umowę na wykonanie II etapu prac polegającego na zagospodarowaniu terenu przy stacji uzdatniania wody "Jasieńczyk" w ramach projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. Wykonanie II etapu inwestycji obejmuje m.in. remont istniejącego osadnika, rozbiórkę istniejących obiektów, budowę dróg dojazdowych, ogrodzenia, schodów z dojściem od drogi dojazdowej do osadnika, niwelację oraz kształtowania terenu. Wartość umowy to 1 349 310,00 zł.

 

 

  • Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Polnej, ul. Słonecznej w Muszynie

Umowa zawarta z firmą PHU "INKO 2001" K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski Spółka Jawna

Rozstrzygnięto przetarg na rozbudowę sieci wodociągowej ul. Polnej, ul. Słonecznej w Muszynie. W połowie stycznia 2019 r. podpisano umowę ze zwycięzcom, tj.  PHU „INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski spółka jawna, ul. Lwowska 220, 33-300 Nowy Sącz. To kolejny krok do realizacji tej jakże ważnej inwestycji, na którą miasto i jego mieszkańcy czekają od wielu lat. Wartość kontraktu wynosi 926 489,22 zł. Termin zakończenia mija 31 października 2019 r.

 

 

  • Remont/wymiana istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Muszynie oraz miejscowości Złockie wraz ze zbiornikami wyrównawczymi „Malnik"

 Umowa zawarta z Konsorcjum Firm MACHNIK-KRISBUD

W dniu 16.06.2017 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie została podpisana umowa na realizację zadania p.n. „Uporządkowanie gospodarki wodno – kanalizacyjnej na terenie Miasta I Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – Zadanie nr 4.  Remont / wymiana istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Muszynie oraz miejscowości Złockie wraz ze zbiornikami wyrównawczymi „Malnik”.

Budowa będzie realizowana przez konsorcjum firm MACHNIK-KRISBUD, w skład którego wchodzą: Lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego MACHNIK Sp.  z  o. o. z siedzibą Mochnaczka Wyżna 118, 33-380 Krynica Zdrój oraz Partner Konsorcjum Przedsiębiorstwo Inżynieryjne KRISBUD Sp.  z  o. o. z siedzibą Mochnaczka Wyżna 59, 33-380 Krynica Zdrój.

 

 

  • Remont/wymiana istniejącej sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Muszynie oraz w miejscowości Powroźnik, Złockie, Szczawnik

 Umowa zawarta z Konsorcjum Firm BLEJKAN-TERLAN-INFRA

W dniu 16.06.2017 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie została podpisana umowa na realizację zadania p.n. „Uporządkowanie gospodarki wodno – kanalizacyjnej na terenie Miasta I Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – Zadanie 5. Remont/wymiana istniejącej sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Muszynie oraz w miejscowości Powroźnik, Złockie, Szczawnik.

Budowa będzie realizowana przez konsorcjum firm BLEJKAN-TERLAN-INFRA, w skład którego wchodzą: BLEJKAN S.A. – Lider Konsorcjum z siedzibą ul. Transportowa 25, 70-715 Szczecin, TERLAN Sp. z o.o. – Partner I Konsorcjum z siedzibą ul. Przemyska 5, 61-324 Poznań, INFRA S.A. – Partner II Konsorcjum z siedzibą ul. Skórzewska 35, Wysogotowo k. Poznania 62-081 Przeźmierowo.

 

 

  • Remont sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz rurociągiem tłocznym kanalizacji sanitarnej przy ul. Lipowej w Muszynie

Umowa zawarta z firmą Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.

Pod koniec maja 2019 r. podpisano umowę na remont kanału tłocznego i grawitacyjnego doprowadzającego ścieki z głównej przepompowni przy ul. Lipowej do oczyszczalni ścieków w Muszynie, którego koszt wyniesie 4 398 480,00 zł. Termin zakończenia inwestycji jest planowany na 30 czerwiec 2020 r.

 

 

  • Remont istniejącej przepompowni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie

Umowa zawarta z firmą „NOWEL” Paweł Nowak.

Istniejąca przepompownia ścieków przy ul. Lipowej stanowiąca obiekt kubaturowy, zapuszczony w dół terenu na dwie kondygnacje wraz z budynkiem technicznym doczekała się remontu. Koszt inwestycji opiewa na kwotę 2 394 810,00 zł. Przewidywany termin zakończenia całego przedsięwzięcia to 30 czerwiec 2020 r. 

 

 

  • Pełnienie obowiązków wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego nadzorującego robotami budowlanymi podczas realizacji inwestycji pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”

Umowa zawarta z firmą INIKO Sp. z o.o.

Dnia 01.02.2017 została podpisana umowa z firma INKO sp. z o.o. na usługę pn. Pełnienie obowiązków wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego nadzorującego robotami budowlanymi podczas realizacji inwestycji pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – zadanie nr 10 „Nadzór budowlany”, współfinansowaną ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, działanie 2.3. „Gospodarka Wodno-Ściekowa W Aglomeracjach”.

Zadaniem Wykonawcy będzie m.in. prowadzenie pełnego wielobranżowego kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji inwestycji w ramach Projektu. Za dopilnowanie prowadzenia budowy zgodnie z projektami budowlanymi, dokumentacją techniczną, umowami zawartymi z Wykonawcami robót, prawem budowlanym itp. odpowiedzialny będzie zespół ekspertów firmy.

Przewidywany termin zakończenia realizacji zadań wchodzących w skład projektu to 31.12.2020 r.

 

 

  • Dostawa samochodu do przewozu nieczystości płynnych

 Umowa zawarta z firmą Stal Sp. z o.o.

W dniu 09 sierpnia 2019 r. zawarto umowę na dostawę fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego do odsysania i transportu nieczystości płynnych na wartość 528 162,00 zł. Zamówienie Wykonawca jest zobowiązany wykonać nie później niż do 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

 

 

  • Dostawa samochodu do przewozu nieczystości płynnych

 Umowa zawarta z firmą INTER GLOBAL Sp. z o. o.

Przedmiotem podpisanej umowy jest dostawa fabrycznie nowego kompletnego samochodu specjalnego (ssąco-płuczącego) zapewniającego możliwość czyszczenia kanalizacji. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy pojazdu objętego umową z dnia 19 sierpnia 2019 r. na kwotę 1 697 400,00 zł. Termin dostawy od momentu podpisania umowy wynosi 9 miesięcy.

 

 

  • Dostawa samochodu specjalistycznego

Umowa zawarta z firmą INTER GLOBAL Sp. z o. o.

Dnia 19 sierpnia 2019 r. podpisano także umowę na dostawę fabrycznie nowego kompletnego samochodu specjalistycznego służącego do bieżącej obsługi, eksploatacji, usuwania awarii wod-kan oraz wykonywania okresowych przeglądów kanalizacji oraz sieci i obiektów wodociągowych. Wartość pojazdu wynosi 503 685,00 zł. Data dostawy to 3 miesiące od dnia podpisania umowy. 

 

projekty unijne logo

 

PROJEKT: „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA”.

 

Zespołem odpowiedzialnym za zarządzanie przedsięwzięciem będzie Jednostka Realizująca Projekt (JRP) powołana w strukturach organizacyjnych Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Muszynie.

 

Jednostka będzie działała w 3 płaszczyznach: finansowej, technicznej i administracyjno-prawnej, w związku z czym jej struktura organizacyjna przedstawia się następująco:

  • Kierownik JRP / z-ca MAO
  • Stanowisko ds. Finansowych i Rozliczeń
  • Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
  • Stanowisko ds. Technicznych
  • Stanowisko ds. Obsługi prawnej

Nadzór nad działalnością JRP sprawować będzie Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu (MAO).

 

Zadania poszczególnych komórek organizacyjnych jednostki przedstawiają się następująco:

Kierownik JRP:

  • Kieruje pracą JRP w sposób umożliwiający prawidłową realizację projektu pod względem administracyjnym, finansowym i technicznym,
  • odpowiada za organizowanie, koordynowanie i nadzór prac wykonywanych przez personel JRP,
  • odpowiada za koordynację realizacji projektu,
  • pełni nadzór nad działaniami związanymi z popularyzacją, informacją i promocją Projektu.

Stanowisko ds. Obsługi Prawnej:

  • odpowiada za obsługę prawną realizowanego Projektu,
  • organizuje narady koordynowanie dotyczące realizacji zadań w ramach Projektu,
  • pełni nadzór nad przygotowywaniem projektów: uchwał, zarządzeń itp. oraz wszelkich innych dokumentów prawnych potrzebnych do realizacji Projektu,
  • uczestniczy w przetargach w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej, w tym umów dotyczących poszczególnych zadań Projektu i pracach komisji przetargowych,
  • monitoruje realizację Projektu w ścisłej współpracy z Kierownikiem JRP,
  • przygotowuje wspólnie ze stanowiskiem ds. Finansowych i Rozliczeń oraz stanowiskiem ds. Technicznych wszelkie wymagane raporty oraz pełni nadzór nad terminowym przekazaniem wymaganych dokumentów do odpowiednich instytucji,

Stanowisko ds. Finansowych i Rozliczeń:

  • odpowiada za właściwy nadzór nad realizacją finansową projektu zgodnie z zapisami odpowiednich umów na poszczególne zadania Projektu i planami płatności, w szczególności w zakresie ich terminowego ukończenia, pełnego i właściwego wykorzystania przekazywanych środków oraz w zakresie przygotowania raportowania,
  • sporządza i aktualizuje plany płatności i harmonogramy rzeczowo-finansowe w ścisłej współpracy ze stanowiskiem ds. Obsługi Prawnej i stanowiskiem ds. Technicznych, a także odpowiada za terminowe przekazywanie ich do Kierownika JRP,
  • przekazuje do Kierownika JRP i stanowiskads. Obsługi Prawnej dane umożliwiające terminowe przygotowanie wszelkich wymaganych raportów,
  • sporządza bieżące sprawozdania finansowe,
  • zapewnia ciągłość finansowania projektu i terminową realizację płatności zgodnie z planami i harmonogramem stanowiącymi załączniki do Umowy o dofinansowanie Projektu.

Stanowisko ds. Technicznych:

  • odpowiada za zarządzanie techniczne Projektem (zgodnie z harmonogramem procedur przetargowych, wykazem przetargów i harmonogramem rzeczowo-finansowym) oraz jego monitorowanie w ścisłej współpracy z Kierownikiem JRP,
  • bierze udział w przetargach i dokonuje weryfikacji części technicznych dokumentacji przetargowej,
  • przygotowuje dla Pełnomocnika wszelkie niezbędne informacje związanez terminową realizacją Projektu oraz wykonuje i aktualizuje harmonogramy realizacji Projektu,
  • przekazuje do stanowiska ds. Finansowych i Rozliczeń i stanowiska ds. Obsługi Prawnej dane umożliwiające terminowe przygotowywanie wszelkich wymaganych raportów, w tym Raportu z postępów realizacji projektu,
  • zabezpiecza wykonanie robót budowlanych zgodnie z polskim prawem budowlanym oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym.

Stanowisko ds. Zamówień Publicznych:

  • opracowuje SIWZ dla poszczególnych przetargów, a także ogłoszeń o rozpoczęciu postępowania, opis techniczny przedmiotu zamówienia,
  • opracowuje wzór umowy z wykonawcami w ścisłej współpracy ze stanowiskiem ds. Obsługi Prawnej,
  • uczestniczy pracach komisji przetargowych,
  • prowadzi dokumentację postępowań przetargowych w sposób przejrzysty, czytelny i zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • nadzoruje wykonanie umów przez wykonawców, w szczególności w zakresie: terminu wykonania przedmiotu zamówienia, składania wymaganych dokumentów w określonych ustawowo terminach, zapłaty należnych odsetek karnych.
  • Odpowiada za kontakty z wykonawcami na etapie prowadzenia postępowania przetargowego, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów, prowadzenie bieżącej korespondencji oraz rozmów roboczych.

Nadzór nad działalnością JRP sprawuje Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu (MAO).

 

Zakres kompetencji i obowiązków Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu:

Do zakresu obowiązków należy m.in.:

  • zatwierdzanie i podpisywanie lub poświadczanie dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie zakresu rzeczowego części lub całości Projektu,
  • nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej,
  • podpisywanie wniosków o przekazanie środków, wniosków o płatność wraz z niezbędnymi dokumentami warunkującymi przekazanie środków,
  • podpisywanie dokumentów rozliczeniowych,
  • monitorowanie rzeczowe i finansowe postępów w realizacji Projektu oraz zgodności realizacji projektu z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego,
  • zatwierdzanie i podpisywanie sprawozdań finansowych,
  • obsługa kontroli realizacji Umowy o dofinansowanie.

Odpowiada za:

  • prawidłową realizację Projektu, a w szczególności za odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji,
  • ostateczne brzmienie Umowy o dofinansowanie,
  • poprawność i kompletność umów z Wykonawcami.

Wszystkie jednostki organizacyjne i ich członkowie są odpowiedzialni za zgodność prowadzonych działań z wymaganiami organów nadzorujących i stosowanych przez nie procedur, a w szczególności za terminową realizację zakresu zadań i kompetencji.